Aktualności

Praktyczne wskazówki i doradztwo wz. z korektą wniosku

W dniu 27.10.2025 za pomocą systemu PUE ARiMR zostały wysłane wezwania do wyjaśnień wz. ze złożonymi do LGD wnioskami na wsparcie przedsiębiorczości w ramach PS WPR.
Pismo z wezwaniem do uzupełnień jest do odbioru na koncie każdego z wnioskodawców w systemie PUE ARiMR- monity z informacją o tym piśmie zostały wysłane na nr telefonu lub/i adres e-mail wskazane we wniosku o przyznanie pomocy.

W tym miejscu wskazujemy, że jeśli ktokolwiek  ma problemy techniczne z obsługą wniosku w systemie (np. nie widzi wniosku, nie może zalogować się na konto), wówczas należy zgłaszać te problemy na help desk ARiMR: https://pomoc.arimr.gov.pl. Infolinia telefoniczna dostępna pod numerem 800 38 00 84 lub 22 595 06 11. Będzie potrzebny nr producenta oraz nr sprawy (te dane na pewno znajdują się na potwierdzeniu złożenia wniosku). Numery spraw wskazujemy również na listach złożonych wniosków, które dostępne są pod właściwym naborem https://wielkopolska.barycz.pl/zakonczone-nabory-2037.

Szczegółowe kwestie dotyczące procedury składania odpowiedzi, terminów, odbioru korespondencji wskazane zostały w regulaminach naborów w par. 11 i par. 12, niemniej jednak wskazujemy, że, aby możliwe było złożenie korekty wniosku, po zalogowaniu się na konto wnioskodawcy i odbiorze pisma w szczegółach danej sprawy (1) potwierdzić odbiór pisma (2)- wówczas  pojawi się możliwość złożenia korekty (3), a wniosek będzie możliwy do edycji (4).

Korekta umożliwia edycję wniosku oraz załączników tak jak to miało miejsce przy składaniu wniosku. Wysłanie korekty odbywa się w taki sam sposób, jak złożenie wniosku.
Zalecamy, aby wyjaśnienia w odpowiedzi na pismo zostały dołączone jako kolejny załącznik. Dla plików dołączanych w ramach korekty prosimy wskazywać w ich nazwie "KOREKTA", aby możliwa była identyfikacja dokumentów dołączonych na tym etapie.

Jednocześnie informujemy, że w zakresie korekty wniosków konsultacje możliwe są w biurze LGD w następujących terminach, po wcześniejszym umówieniu się z min. jednodniowym wyprzedzeniem:
1. 31.10.25, piątek, godz. 13-14
2. 6.11.25, czwartek, godz. 10-14
3. 12.11.25, środa, godz. 10-14
Możliwe są także konsultacje telefoniczne (Ewelina Chudzińska-Snażyk), nr tel 535 999 187 w dni robocze w godzinach 9-10. 
Przed konsultacją proszę o dokładne przeanalizowanie uwag z pisma i przygotowanie propozycji odpowiedzi na uwagi.

Planowany termin posiedzenia Rady oceniającej wnioski to 29.11.2025, z możliwością wydłużenia posiedzenia w przypadku dużej liczby spraw uniemożliwiających ocenę w ramach jednego dnia lub w przypadku, gdy nie wszystkie korekty do nas dotrą.

Bardzo prosimy o informację e-mail na adres wielkopolska@nasza.barycz.pl lub telefonicznie/SMS na nr +48 535 999 187, gdy Państwo złożycie korektę wniosku, ponieważ nie otrzymujemy monitów o tym fakcie z systemu.





Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij